Veelgestelde vragen bij Kamyra Home
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, bestellingen, levering, betaling, retourneren en garantie.Verzending & Levering
Wat zijn de verzendkosten?
Bij ons worden alle bestellingen kosteloos verstuurd!
Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar om alle bestellingen binnen 24 uur op doordeweekse dagen te verzenden. De levertijd kan variëren tussen 2 en 5 werkdagen, afhankelijk van de drukte bij de post en de verzendpartner die we gebruiken, zoals DPD, DHL of PostNL.
Kan ik mijn verzending nog wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?
Natuurlijk kan je jouw bestelling nog wijzigen of annuleren, zolang wij deze nog niet hebben verwerkt. Als je iets wilt wijzigen of annuleren, stuur ons dan gewoon een e-mail op klantenservice@kamyrahome.nl en wij zullen ons best doen om je te helpen. In het geval dat de bestelling al is verzonden, kan je deze nog steeds annuleren door deze aan de deur te weigeren. In dat geval wordt de bestelling automatisch teruggestuurd naar ons. Als er een fout is gemaakt in het afleveradres, wordt de bestelling ook teruggestuurd naar ons en zullen we samenwerken om het product opnieuw naar het juiste adres te verzenden. Geen zorgen, we staan klaar om je te helpen!
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen of als er iets mis is met mijn bestelling?
Als er iets ontbreekt in je bestelling of als een product beschadigd is aangekomen, stuur ons dan een e-mail op klantenservice@kamyrahome.nl en we zullen binnen 24 uur reageren met een passende oplossing. We zorgen ervoor dat ontbrekende items kosteloos worden nagestuurd en als een product beschadigd is aangekomen door de verzending, wordt het product kosteloos vervangen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je bestelling.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja! Nadat jouw bestelling is verzonden ontvang je automatisch een e-mail met track en trace code.
Betalingen
Welke betalingsmethoden accepteren jullie?
Bij ons kun je betalen met de volgende betalingsmethodes:
✓ Ideal
✓ Paypal
✓ Creditcard
✓ Apple pay
✓ Klarna
Wanneer zal mijn betaling worden verwerkt en ontvang ik een bevestiging van mijn betaling?
Betalingen worden in principe binnen enkele minuten verwerkt en je ontvangt een bevestiging van je bestelling de mail!
Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?
Ja, dit is mogelijk! Je kunt je bestelling plaatsen onder je bedrijfsnaam. Wil je een gespecificeerde factuur ontvangen? Stuur ons dan een e-mail via klantenservice@kamyrahome.nl. Dan ontvang je binnen 24 uur de factuur. Heb je specifieke wensen, zoals een groot aantal artikelen of projectmatige inkoop? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.
Hoe kan ik gebruik maken van een kortingscode?
- Shop de gewenste producten en voeg ze toe aan je winkelwagen.
- Ga naar je winkelwagen door te klikken op het winkelwagenpictogram bovenaan de pagina.
- Onder de producten in je winkelwagen zie je een vakje met de tekst "Kortingscode". Voer hier de kortingscode in die je hebt ontvangen.
- Klik op de knop "Toepassen".
- De korting wordt nu automatisch toegepast op het totale bedrag van je bestelling.
- Ga verder met het afrekenproces en voltooi je bestelling.
Ruilen & Retourneren
Ik wil mijn bestelling retourneren, wat moet ik doen?
Om je bestelling te retourneren, stuur je gewoon een e-mail naar klantenservice@kamyrahome.nl. We sturen je dan een verzendlabel waarmee je het product gemakkelijk kunt terugsturen.
Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten zijn afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van het pakket. Meestal ligt het bedrag tussen de 7,50 en 20 euro. De kosten worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag bij het verwerken van de retourzending. Als je nog andere vragen hebt over het retourbeleid, neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@kamyrahome.nl. We helpen je graag verder.
Ik wil mijn artikel ruilen, kan dit?
Natuurlijk! Het is mogelijk om een artikel te ruilen. Neem hiervoor contact op via e-mail op klantenservice@kamyrahome.nl en we zullen je verder helpen. Houd er rekening mee dat we eenmalig kosten in rekening brengen voor het terugsturen van het oude artikel. We zullen de kosten duidelijk aangeven voordat je het artikel terugstuurt. Als je nog andere vragen hebt over het ruilproces, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.